LOADING

Typy i prawa użytkowników

Typy i prawa użytkowników

You are here:
< All Topics
Table of Contents

W systemie ChuckLink są 3 typy użytkowników:

  1. Właściciel
    1. Managerowie
      1. może zakładać konta typu manager,
      2. może przypisać managera do danego projektu,
      3. może zmienić status managerowi (zawieszony, aktywny),
      4. może usunąć konto managera (usuwane jest tylko konto managera, wszystkie dodanego linki przez niego i przez jego pracowników pozostają w systemie),
      5. widzi dane managera (imię, nazwisko, e-mail) ale nie może ich zmienić,
      6. może zmienić hasło użytkownikowi,
    2. Pracownicy
      1. może zakładać konta typu pracownik,
      2. może przypisać pracownika do danego projektu,
      3. może zmienić status pracownikowi (zawieszony, aktywny),
      4. może usunąć konto pracownika (usuwane jest tylko konto pracownika, wszystkie dodanego przez niego linki pozostają w systemie),
      5. widzi dane pracownika (imię, nazwisko, e-mail) ale nie może ich zmienić,
      6. może zmienić hasło użytkownikowi,
    3. Projekty
      1. może zakładać nowe projekty,
      2. może edytować projekty w swojej strukturze (projekty założone przez niego lub przez jego managerów),
    4. Linki
      1. takie same jak pracownik,
      2. widzi wszystkie linki, jakie zostały dodane w ramach projektów w swojej strukturze (projekty założone przez niego lub przez jego managerów),
    5. sposób zakładania: automatycznie, podczas rejestracji.
  2. Manager
    1. Pracownicy
      1. może zakładać konta typu pracownik,
      2. może przypisać pracownika do danego projektu,
      3. może zmienić status pracownikowi (zawieszony, aktywny),
      4. może usunąć konto pracownika (usuwane jest tylko konto pracownika, wszystkie dodanego przez niego linki pozostają w systemie),
      5. widzi dane pracownika (imię, nazwisko, e-mail) ale nie może ich zmienić,
      6. może zmienić hasło użytkownikowi,
    2. Projekty
      1. może zakładać nowe projekty,
      2. może edytować projekty, do których jest przypisany,
    3. Linki
      1. takie same jak pracownik,
      2. widzi wszystkie linki, jakie zostały dodane w ramach danego projektu, do którego jest przypisany,
    4. sposób zakładania: przez właściciela.
  3. Pracownik
    1. Linki
      1. może dodawać linki (pojedynczo, lub przez import) w ramach przypisanych projektów,
      2. widzi tylko linki przez siebie dodane,
      3. może edytować linki dodane przez siebie (w tym usuwać, sprawdzać, zmieniać dane),
      4. może sprawdzać linki on-line (opcja “Sprawdź linki”),
      5. może oglądać wykresy linków, które dodał w ramach projektu do którego jest przypisany,
    2. ustawienia konta
      1. może edytować swoje dane (imię, nazwisko, e-mail),
      2. może zmienić hasło,
      3. może usunąć swoje konto (nie usunie linków przez siebie dodanych).
    3. sposób zakładania: przez managera.

Next Zmiana hasła